Quote of the day

In the rhythm of the needles

there is music for the soul.


Breiclub in Oostende : om de 2 weken de zaterdag van 10 u - 12.30 u in de bieb



maandag 8 november 2010

baby knittings

Hello readers,
At my work, we are having a real baby-boom.  Lots of my young colleagues are pregnant.  So many little boys and girls are coming into this world, it's amazing.  Not that I need an excuse to knit some baby stuff...  I always keep a box of give-aways ready.  Many of these gifts have left me without being photographed.  One of the nice aspects of this blog, is that I now take pictures of everything I make, and that's a good souvenir.  So here goes : the baby box opens up...

Hallo lezers,
Op mijn werk zijn er zoveel jonge collega's zwanger, dat we een echte baby-boom beleven.  Allemaal kleine baby's die in deze wereld komen piepen.  En de gebruikelijke zwangerschapsverhalen worden opnieuw bovengehaald.  Sommige collega's geven blijk van inspiratie wanneer ze hun bevallingsverhalen kruiden met echte horror...  Enfin, ik heb geen excuus nodig om af en toe eens een leuk babypakje te breien.  Niets beters om een restje wol op te gebruiken als een knuffeltje haken of een paar slofjes te breien.  Een van de vele voordelen van een blog is dat ik nu van alles een foto neem.  Als ik het cadeautje dan weggegeven heb, blijft toch nog een beetje de herinnering dankzij deze blog. Hier zijn ze :








If anybody is interested in the patterns, just ask me via email.  I send them free of charge. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...